برای دوره یکماهه شهریور اعلام شد:

عملکرد حقوقی‌ها و حقیقی‌ها در تالار شیشه‌ای

حقیقی‌ها و حقوقی‌ها در شهریورماه امسال هر یک به ترتیب ۶۳ و ۳۶ درصد خریدهای بورس را از آن خود کرده و در مقابل حقیقی‌ها ۵۳ درصد و حقوقی‌ها ۴۷ درصد فروش‌های بورس را به نام خود کردند.
کد خبر : ۹۱۹۳۱
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، در شهریورماه امسال حقیقی‌ها ۱۰۶هزار و ۵۱۳میلیارد ریال(۶۳.۶درصد) و حقوقی‌ها ۶۱هزار و ۲۰میلیارد ریال(۳۶.۴درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۸۸هزار و ۸۵۷میلیارد ریال(۵۳ درصد) و حقوقی‌ها ۷۸هزار و ۶۷۶میلیارد ریال(۴۷درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


بر اساس این گزارش، در دومین ماه تابستان امسال حقیقی‌ها ۷۱هزار و ۴۶۴میلیارد ریال(۵۹.۷درصد) و حقوقی‌ها ۴۸هزار و ۳۰۰میلیارد ریال(۴۰.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۶۲هزار و ۷۹۴میلیارد ریال(۵۲.۴ درصد) و حقوقی‌ها ۵۶هزار و ۹۷۰میلیارد ریال(۴۷.۶درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


همچنین در تیرماه امسال نیز حقیقی‌ها ۴۵هزار و ۱۲۰میلیارد ریال(۵۳.۸درصد) و حقوقی‌ها ۳۸هزار و ۷۶۰میلیارد ریال(۴۶.۲درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۴۰هزار و ۸۱۹میلیارد ریال(۴۸.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۴۳هزار و ۶۱میلیارد ریال(۵۱.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


این در حالی است که در سومین ماه امسال حقیقی‌ها ۲۷هزار و ۲۹۷میلیارد ریال(۵۵.۷درصد) و حقوقی‌ها ۲۱هزار و ۷۴۹میلیارد ریال(۴۴.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۰هزار و ۹۵۸میلیارد ریال(۴۲.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۲۸هزار و ۸۸میلیارد ریال(۵۷.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


افزون بر این، در دومین ماه امسال حقیقی‌ها ۱۲هزار و ۸۱۷میلیارد ریال(۳۵.۴درصد) و حقوقی‌ها ۲۳هزار و ۳۵۲میلیارد ریال(۶۴.۶درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۱۵هزار و ۳۱۹میلیارد ریال(۴۲.۴ درصد) و حقوقی‌ها ۲۰هزار و ۸۵۱میلیارد ریال(۵۷.۶درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


از سویی دیگر، در نخستین ماه امسال حقیقی‌ها ۷هزار و ۶۸۹میلیارد ریال(۴۶.۲درصد) و حقوقی‌ها ۸هزار و ۹۳۶میلیارد ریال(۵۳.۸درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۹هزار و ۷۶۲میلیارد ریال(۵۸.۷ درصد) و حقوقی‌ها ۶هزار و ۸۶۳میلیارد ریال(۴۱.۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته‌اند.


این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه حقیقی‌ها ۲۷۰هزار و ۹۰۰میلیارد ریال(۵۷درصد) و حقوقی‌ها ۲۰۲هزار و ۱۱۸میلیارد ریال(۴۳درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۳۸هزار و ۵۱۰میلیارد ریال(۵۰.۴درصد) و حقوقی‌ها ۲۳۴هزار و ۵۰۸میلیارد ریال(۵۰درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته اند.


همچنین این در حالی است که در سالی که گذشت حقیقی‌ها ۲۱۹هزار و ۵۰میلیارد ریال(۴۸درصد) و حقوقی‌ها ۲۳۵هزار و ۷۷۱میلیارد ریال(۵۲درصد) سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده‌اند و در مقابل حقیقی‌ها ۲۲۱هزار و ۴۸۸میلیارد ریال(۴۹درصد) و حقوقی‌ها ۲۲۱هزار و ۴۸۸میلیارد ریال(۵۱درصد) سهم و حق تقدم در بورس فروخته اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها