07 مهر 1397 - 18:30
توسط بانک کشاورزی صورت گرفت:

ایجاد بیش از ۵۰ هزار شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری

مرحله نخست پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بانک کشاورزی با موفقیت انجام شد.
کد خبر : ۹۱۹۴۲
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک اعلام کرد: عملیات مربوط به پذیرش،بررسی و تصویب تعداد۱۰۲۵۶ طرح با مبلغ۲۹۷۶۲ میلیارد ریال از طرح های مربوط به طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری که از طرح های اولویت دار سال جاری دولت تدبیر وامید به شمار می رود، با موفقیت به انجام رسید و عملیات این مرحله از طرح در بانک کشاورزی تمام شد.


وی با بیان اینکه از طرح های فوق پرداخت تسهیلات به۸۷۱۴ طرح با مبلغ ۱۶ هزارمیلیارد ریال انجام شده و تشریفات مربوط به سایر طرح ها نیز از جمله ۸۶طرح مصوب کارگروه ملی با مبلغی حدود ۱۰هزار میلیارد ریال در بانک کشاورزی انجام شده است افزود: این بانک آماده انعقاد قرارداد با مجریان طرح ها است و پرداخت تسهیلات بلافاصله پس از عقد قرارداد انجام خواهد شد.


خدارحمی اضافه کرد:اعتبار طرح اشتغال پایدار روستایی با اذن مقام معظم رهبری و از محل تخصیص معادل ریالی۱.۵میلیارد دلار اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی و برای امیدآفرینی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری کشور تأمین شده است.


وی یادآور شد:بانک کشاورزی عاملیت نیمی از اعتبار مذکور را بر عهده دارد و با جذب کامل اعتبار یاد شده،ظرفیت بیش از ۵۰ هزار شغل جدید در مناطق روستایی کشور ایجاد شده است.


خدارحمی خاطرنشان کرد: عملیات پذیرش و بررسی طرح های اشتغال زا کماکان در شعب بانک کشاورزی ادامه دارد و مرحله دوم پرداخت تسهیلات این طرح با اختصاص اعتبار جدید در شش ماهه دوم سال انجام خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر