خسروشاهی رییس کمیته صیانت از شرکت های بیمه شد

پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی با حکم رییس کل نهاد ناظر بیمه ای به عنوان رییس کمیته صیانت از شرکت های بیمه منصوب شده است.
کد خبر : ۹۲۰۴۴
بیمه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، کمیته صیانت از شرکت های بیمه، کمیته ای مشورتی است که هدف از ایجاد آن همفکری برای بررسی بعضی از دغدغه های موجود در شرکت های بیمه است.


کمیته صیانت از شرکت های بیمه البته کار اجرایی نخواهد داشت ولی احتمال دارد از ایده هایی که اعضا در آن مطرح می کنند، تصمیمی با موافقت شورایعالی بیمه گرفته شود.


این کمیته در مجموع ۵ عضو دارند که ریاست آن برعهده پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی است و مسعود حجاریان رییس انجمن حرفه ای صنعت بیمه و مدیرعامل اسبق بیمه ملت از جمله اعضای آن هستند.


۳ عضو دیگر این کمیته نیز از مدیران و کارشناسان بیمه مرکزی هستند و به تناسب موضوع مورد بررسی ممکن است کارشناسانی از بخش های مرتبط بیمه مرکزی به کمیته دعوت شوند.


به عنوان نمونه اگر موضوع تهیه صورت های مالی شرکت های بیمه براساس استاندارد IFRS در دستور کار کمیته باشد، کارشناسان حسابرسی به این کمیته اضافه خواهند شد.


همین طور قرار است آسیب هایی که شرکت های بیمه با آنها مواجه هستند و بررسی آمار و اطلاعات صنعت بیمه در کمیته صیانت از شرکت های بیمه به بحث گذاشته شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها