09 مهر 1397 - 17:17

راه‌اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته نت بانک حکمت ایرانیان

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم راه اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته ایرانیان نت این بانک، گفت: ایرانیان نت تمامی خدمات بانک را در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد.
کد خبر : ۹۲۰۷۴
حکمت ایرانیان

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نخستین شعبه ۲۴ ساعته ایرانیان نت بانک حکمت ایرانیان، عصر امروز در شهرک سازمانی شهید سرلشگر فلاحی رونمایی شد. عباس عسگرزاده، در این مراسم اظهار داشت: در حوزه اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای ایرانی باید به نحوی برنامه ریزی شود که از نیرو و توان جوانان به خوبی استفاده شود.


وی افزود: تحریم ها بخش های آسیب زا و ضعف اقتصاد را نشان داد و از آنجایی که اقتصاد کشور بانک محور است، باید با حمایت تولید ملی هم سلیقه و رفتار مردم تغییر یابد و هم کیفیت تولیدات.


مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان گفت: ایرانیان نت تمامی خدمات بانک را در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد. عسگرزاده افزود: الان فرصت طلایی است که باید در مباحثی از جمله ارز رمزها اقداماتی صورت گیرد.


وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان سرفصلی جدید برای تحریم ها است، گفت: دلسوزان نظام باید با استفاده از قابلیت های داخلی تهدید را به فرصت تبدیل کنند و همچنین نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شود. وی ادامه داد: همچنین از خودتحریمی و دامن زدن به تحریم ها دوری کنیم‌ و بانک ها نیز با نگاه ملی در برهه حساس فعلی می توانند کشور را در مسیری قرار دهند که آسیبی نبیند.


خسروی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت نیز در این مراسم، گفت: اولین و مهم ترین بحث در شعب هزینه ها است، که با شعب ۲۴ ساعته شاهد کاهش این هزینه ها و همچنین سرعت پاسخگویی به مشتریان خواهیم بود.


وی افزود: دسترسی به شعب، برخط و تخصصی بودن و تنوع سرویس ها از جمله اهداف این طرح بوده است. مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت فرایند بازطراحی شعب را یک امر ناگزیر عنوان کرد و افزود: سیستم بانکی بین المللی نیز به این باور رسیده است. پروژه ایرانیان نت و اجرای اولین شعب الکترونیکی بانک حکمت ایرانیان است.


وی افزود: افتتاح سه شعبه دیگر تا پایان سال و ۱۵ شعبه تا سال آینده در دستور کار است. به گفته خسروی، راه اندازی ایرانیان نت تحقق بانکداری دیجیتال و بهبود خدمت رسانی به مشتریان است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر