10 مهر 1397 - 19:00

طرح‌های روستایی مورد حمایت بانک سینا به مرز ۲۴۰۰ رسید

بانک سینا که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه و رونق اشتغال کشور، اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی را از ۳ سال قبل آغاز کرده، تاکنون نزدیک به ۲۴۰۰ طرح را مورد حمایت قرار داده است.
کد خبر : ۹۲۰۹۸
روستا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی تا ۸ مهرماه سال جاری تعداد ۲.۳۹۸ طرح به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با برآورد اشتغالزایی جهت بیش از ۲۴ هزار نفر در این بانک مصوب شده که از این تعداد ۲.۰۷۴ مورد به مبلغ ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.


طبق این گزارش، به ۱.۷۵۳ طرح از طرح های مذکور با امکان اشتغالزایی برای ۱۶.۱۴۰ نفر به مبلغ بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و بیش از ۱۰۰۰ طرح از مجموع طرح های معرفی شده به مبلغ ۳ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که اشتغالزایی بالغ بر  ۸ هزار نفر را به همراه داشته است.


گفتنی است، بانک سینا در راستای سیاست های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری طی امضای قرارداد همکاری با بنیاد علوی از سال ۹۴ نسبت به اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی اقدام نموده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر