18 مهر 1397 - 12:34
واعظی اعلام کرد؛

معرفی وزرای پیشنهادی در اولین روز مجلس بعد از تعطیلات

رییس دفتر رییس جمهوری اعلام کرد که وزرای پیشنهادی برای ۲ وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه بعد از تعطیلات هفته آینده مجلس معرفی خواهند شد.
کد خبر : ۹۲۴۶۴
محمود واعظی وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمود واعظی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: همان طور که مطلع هستید، بنای دولت بر آن بود تا لایحه تغییر ساختار در وزارتخانه ها را به تصویب برسانیم ولی مجلس تمایلی به تصویب آن لایحه نداشت.


وی ادامه داد: دولت جایگزین وزرای دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی که در حال حاضر با سرپرست اداره می شوند را تعیین کرده است و ممکن است برای یک یا ۲ وزارتخانه دیگر نیز تغییر اتفاق بیفتد.


رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه بنا بود دولت وزرای پیشنهادی را روز گذشته به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: با این حال مجلس هفته آینده تعطیل است؛ حتی هیات رییسه مجلس اعلام آمادگی کرد که تعطیلات هفته آینده را لغو کند اما نمایندگان برنامه ریزی برای سفر به استان های خود را از قبل انجام داده بودند.


واعظی گفت: هیات رییسه مجلس به دولت اعلام کرد با توجه به اینکه از زمان معرفی وزرای پیشنهادی یک هفته برای بررسی آن زمان نیاز است لذا در اولین روز کاری مجلس بعد از تعطیلات هفته آینده وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی خواهیم کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر