قدرت نمایی دلار در برابر یورو و پوند

ارزش دلار در برابر پوند و یورو در بازار معاملات روز دوشنبه به دلیل ناموفق بودن تلاش های بریتانیا در مورد قرار داد برگزیت، تقویت شد.
کد خبر : ۹۲۶۵۰
دلار

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، ارزش دلار آمریکا در بازار معاملات ارزی امروز در برابر پوند انگلیس و یورو به دلیل ناموفق بودن تلاش های بریتانیا برای اطمینان دادن به قرار داد برگزیت در آستانه نشست مهم اتحادیه اروپا تقویت شد. البته روند افزایشی ارزش دلار در برابر این ۲ سبد ارزی مهم به ترجیح سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ارزهای ایمن بر می گردد.


در همین حال یورو در مقابل دلار آمریکا ۰.۱۳ درصد از ارزش خود را از دست داد و پوند انگلیس هم ۰.۳۶ درصد روند نزولی به خود گرفت و هر ۱.۳۱۰۶ پوند به یک دلار رسید. همچنین شاخص دلار در برابر ۶ سبد اصلی ارز جهان با ۰.۱۳ درصد رشد به ۹۵.۳۴۹ رسید. از طرفی هم پوند همچنان بعد از اظهار نظر «بوریس جانسون» وزیر سابق خارجه بریتانیا مبنی بر آنکه مقامات بریتانیا باید در مقابل قلدری ها از ناحیه اتحادیه اروپا ایستادگی کنند، تحت فشار است.


«جانسون» به عنوان چهره اصلی کمپین خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می شود. بر پایه این گزارش، هر ۱۱۲.۰۷ ین به یک دلار رسید که حاکی از روند افزایشی پول ژاپن در برابر دلار دارد؛ ضمن اینکه در ۷ جلسه اخیر معاملات ارزی، ین با افزایش ارزش در برابر دلار در ۶ جلسه روبرو شده است.


برچسب ها: دلار یورو پوند
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر