23 مهر 1397 - 18:00
آذری جهرمی:

پست بانک باید بزرگترین مامن برای فین تک‌ها باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جلسه مدیران ارشد پست بانک ایران گفت: در سفرهای استانی، مردم روستاها از وجود خودپردازهای پست بانک رضایت دارند.
کد خبر : ۹۲۶۵۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، محمدجواد آذری جهرمی اصلاح اساسنامه را اولویت اول این بانک دانست و افزود: افزایش سرمایه، مدیریت هزینه ها و توجه بیشتر به آموزش کارکنان بایست در دستور کار قرار گیرد. وی ادامه داد: برای اجرای تحول دیجیتال نیازمند یک بانک قوی، توانمند و به روز هستیم و برای تحقق این امر بایستی پست بانک برنامه ریزی مناسب انجام دهد.


آذری جهرمی برنامه ریزی صحیح و منطقی در حوزه تبلیغات و برندینگ را برای جذب منابع ضروری دانست و تصریح کرد: برای تحقق ماموریت بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ict باید ارتباط بیشتری با شرکت های فعال این حوزه برقرار شود و برای جذب منابع مالی این بخش فعالیت بیشتری صورت پذیرد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات انجام شده درخصوص توسعه سیستم نرم افزاری پست بانک را مطلوب ارزیابی کرد و با تاکید بر ترویج بانکداری الکترونیک افزود: پست بانک باید بهترین نرم افزار بانکی کشور را داشته باشد و بزرگترین مأمن برای جذب فین تک ها باشد.


گفتنی است، در ابتدای این جلسه دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های این بانک گفت: قطعا حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست بانک ایران نقطه عطفی در فعالیت های این بانک خواهد بود و موجب افزایش انگیزه مدیران و کارکنان بانک در ارائه خدمات می شود.


آذری جهرمی در پایان این جلسه از شعبه مستقل تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرد. گفتنی است، فین‌ تک ارائه خدمات مالی با استفاده از فناوری های جدید است. فین تک در ابتدا صرفا در خصوص مؤسسات تجاری و مالی به کار می‌رفت، اما با رشد سریع اینترنت مفهوم آن گسترده تر شد و هرگونه نوآوری فنی و تکنولوژیک در بخش خدمات مالی را در بر می‌گیرد. از جمله می‌توان به تکنولوژی های مربوط به آموزش و تحصیلات مالی، بانکداری خرد و سرمایه گذاری اشاره کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر