نماد صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی درج شد

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه «سمات» از درج نماد صندوق صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی در سامانه پس از معاملات خبر داد.
کد خبر : ۹۲۶۶۳
سپرده گذاری مرکزی

به گزارش ایبِنا، صندوق بازنشستگی کشوری موسس این صندوق ۱۰ میلیارد تومانی است و در حوزه بیمه و بازنشستگی و با  حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه بازنشستگی و سالمندی توسط هولدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به تامین مالی خواهد کرد.


بر اساس این گزارش، توجه به نیازهای بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشور به‌ویژه در حوزه خدمات عمومی، سلامت، ورزش، حوزه‌های بیمه گری و … با توجه به اینکه ارائه خدمات به این عزیزان، دیگر از روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست، استفاده از استارت‌آپ‌ها را با توجه به فناوری‌های نوین آن‌ها به یک راه‌حل اثرگذار و مناسب در این حوزه تبدیل می‌کند.


اولین صندوق سرمایه گذاری جسورانه، صندوق رویش لوتوس بود که پذیره نویسی آن در دی ماه ۹۵ در فرابورس انجام شد. هم اکنون ۳۹ صندوق قابل معامله در بازار سرمایه ایران فعال هستند که صندوق سرمایه گذاری پروژه آرمان پرند مپنا با ۳۴ هزار و ۴۳۴میلیارد ریال بزرگترین صندوق ETF است. در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی را  در سامانه پس از معاملات درج کرد تا فرابورس شاهد پذیره‌نویسی این صندوق شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها