24 مهر 1397 - 11:56

ممنوعیت خرید و فروش ارز در خیابان

رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش ارز در کوچه، خیابان، چهارراه و... ممنوع است.
کد خبر : ۹۲۷۱۲
حسین رحیمی

به گزارش ایبِنا به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: همکاران من بنا به درخواست بانک مرکزی و هماهنگی با دستگاه قضا از چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ۸۵ نفر از دلالان و مخلان بازار ارز را که با وقاحت تمام اقدام به قیمت‌گذاری‌های کاذب و خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده بودند دستگیر کردند.


وی با بیان اینکه تمامی این افراد سابقه دار بودند، خاطرنشان کرد: این افراد در طرح‌های قبلی جمع‌آوری دلالان و مخلان بازار ارز نیز دستگیر شده بودند؛ اما متاسفانه آزاد شده و دوباره به این کار روی آورده بودند.


رییس پلیس پایتخت با اشاره به موارد کشف شده از این افراد گفت: ۲۴۰ هزار دلار، ۱۷۵ هزار دینار، ۵۷۷۵ لیر و ۴۵۲۰ یورو به همراه هشت کیلوگرم طلای آب شده از جمله مواردی است که از این افراد کشف و ضبط شد.


رحیمی همچنین با تاکید بر اینکه هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان، چهارراه، معبر، میدان و... ممنوع است، ادامه داد: تنها صرافی‌های مجاز و بانک‌ها اجازه خرید و فروش ارز را دارند و با افرادی که اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده و در این فضا اخلال ایجاد کنند پلیس برخورد خواهد کرد.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نظارت پلیس بر بازار طلا و ارز همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در روزهای آتی نیز نسبت به دستگیری دلالان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی اقدام خواهیم کرد و کسانی که بخواهند با فضاسازی در این فضا سودجویی کنند باید بدانند که پلیس بر آنها نظارت دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر