24 مهر 1397 - 18:30
اجرای طرح مهر زرین در بانک مهر ایران؛

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: طرح تسهیلاتی «مهر زرین» در راستای سیاست های اعتباری بانک و برای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در رفع احتیاجات ضروری از طریق پرداخت تسهیلات اجرا می شود.
کد خبر : ۹۲۷۱۸
اکبری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری درباره کلیات طرح مذکور اظهارداشت: در این طرح متقاضیان اشخاص حقیقی هستند که با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه بانکداری اجتماعی- مهر زرین می توانند با ایجاد حداقل میانگین به مبلغ ۱ میلیارد ریال طی ۳ ماه از تسهیلات بانک به میزان ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند شوند.


وی افزود: همچنین، متقاضیان می توانند با ایجاد حداقل میانگین به مبلغ ۱.۵میلیارد ریال در مدت ۳ ماه، از تسهیلات بانک به میزان ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه استفاده کنند. اکبری تصریح کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی به هر فرد در این طرح ۴۰۰ میلیون ریال است که ۲۰۰ میلیون ریال از محل منابع بانک و ۲۰۰ میلیون ریال از محل سپرده قرض الحسنه ویژه بانکداری اجتماعی شعب خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: نرخ کارمزد تسهیلات پرداختی ۴ درصد می باشد و مهلت اعتبار این طرح تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با سایر شرایط دریافت این تسهیلات بیان داشت: متقاضیان دریافت تسهیلات طرح یاد شده، در زمان دریافت وام نباید دارای پرونده تسهیلاتی فعال از محل منابع بانک باشند. وی افزود: مدت بازپرداخت طرح ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه بوده و افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات در قالب ادغام با سایر طرح های بانک مجاز نیست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر