24 مهر 1397 - 22:30
نماینده مردم دزفول:

بانک صنعت ومعدن تاثیر بسیار زیادی در توسعه و ایجاد اشتغال خوزستان

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی در استان خوزستان تاثیر زیادی در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال این استان داشته است.
کد خبر : ۹۲۷۲۸
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، وی که مدیرعامل بانک صنعت و معدن را در بازدید از طرح مجتمع فولاد روهینا دزفول همراهی می کرد با بیان این مطلب افزود: با حمایت بانک صنعت و معدن و راه اندازی گام نخست مجتمع فولاد دزفول در سال گذشته، جوانان زیادی مشغول به کار شدند و در سال جاری نیز در ادامه اجرای این پروژه عظیم صنعتی با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون یورویی این بانک و بهره برداری از واحد تولید شمش این مجتمع ، اشتغال و پیشرفت اقتصادی بیشتر در استان را شاهد خواهیم بود.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارخانه فولاد روهینا جزو سه کارخانه برتر دنیا است و در شرایط کنونی که مورد هجمه دیگر کشورها قرار داریم راه اندازی چنین کارخانه هایی می تواند راهگشا باشد.


پاپی زاده ادامه داد:۹۰ درصد محصول تولیدی این کارخانه به دیگر کشورها صادر می شود که در ارزآوری برای کشور موثر و توسعه صنعتی استان خوزستان را رقم خواهد زد.
گفتنی است فاز نخست مجتمع فولاد روهینا جنوب ( کارخانه فولاد دزفول ) سال گذشته با ظرفیت تولید حدود ۵۰۰ هزار تن میلگرد در سال به بهره برداری رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر