عرضه ۹.۹۹ درصد سهام ایران ترانسفو در بورس

بلوک ۹.۹۹ درصدی سهام شرکت ایران ترانسفو فردا «یکشنبه» توسط سازمان خصوصی‌سازی در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.
کد خبر : ۹۲۸۱۲
نشست خبری رییس سازمان خصوصی سازی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بلوک ۹.۹۹ درصدی سهام شرکت ایران ترانسفو شامل ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون سهم توسط سازمان خصوصی‌سازی فردا «یکشنبه» در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.
این میزان سهام به‌صورت وکالتی از سوی شرکت صنعت و تجارت آداک به‌صورت نقد و یا نقد و اقساط به قیمت پایه هر سهم ۷۸۰۰ ریال روی میز فروش می‌رود.


بر اساس این گزارش، برای این واگذاری کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را به‌صورت نقد یا به‌صورت ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط «به مدت حداقل دو ماه از تاریخ عرضه» از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارائه نمایند و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه، به شرکت بورس اوراق بهادار تهران ارایه کنند.


همچنین کسب اطلاعات کافی و وافی از وضعیت مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی شرکت مورد واگذاری قبل از تاریخ انجام معامله بر عهده خریدار یا خریداران است. خریدار یا خریداران بعد از واگذاری، حق هیچگونه ادعا علیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران و سازمان بورس اوراق بهادار به استناد نداشتن اطلاعات لازم از اسناد و صورتهای مالی، اقتصادی، فنی و حقوقی و آخرین وضعیت حسابها و موارد اعلامی و اطلاعات دیگر مربوط به سهام مورد معامله و شرکت مربوطه را ندارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر