28 مهر 1397 - 11:56
رییس اتاق تهران:

سوریه می‌تواند مبدا صادرات برای ایران باشد

رییس اتاق تهران با اشاره به اینکه می توانیم با سوریه همکاری خوبی داشته باشیم گفت: تعرفه صادرات سوریه برای کشورهای عربی صفر است. این امر می تواند موجب شود سوریه به عنوان مبدا صادرات برای ایران باشد.
کد خبر : ۹۲۸۳۷
مسعود خوانساری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مسعود خوانساری رییس اتاق تهران صبح امروز (شنبه) و در همایش تجاری و سرمایه گذاری ایران و سوریه که با حضور مقامات دولتی و خصوصی دو کشور برگزار شد، گفت: بررسی ها نشان می دهد که می توانیم با طرف سوری همکاری خوبی داشته باشیم.


وی تصریح کرد: خوشبختاته از این همایش استقبال خوبی شده است و در زمینه کالاهای صادراتی این ظرفیت وجود دارد که ایران بتواند بخوبی ایفای نقش کند. خوانساری با اشاره به اینکه در حوزه کالای تکنولوژی می توانیم فعالیت های مشترک داشته باشیم، تصریح کرد: تعرفه صادرات سوریه برای کشورهای عربی صفر است. این امر می تواند موجب شود سوریه به عنوان مبدا صادرات برای ایران باشد.


خوانساری در پایان تصریح کرد: سوریه در طول ۸ سال گذشته درگیر جنگ‌های مختلفی بوده ولی امروز امنیت در این کشور برقرار شده و امیدوار هستیم همانطور که در جنگ در کنار مردم سوریه بودیم امروز هم بتوانیم در بازسازی سوریه نقش اساسی ایفا کنیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر