30 مهر 1397 - 12:23
دژپسند در کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد:

عبور از تلاطم و ایجاد ثبات اقتصادی برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد

وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عبور از تلاطم و ایجاد ثبات اقتصادی در شرایط کنونی را مهمترین برنامه خود اعلام کرد.
کد خبر : ۹۲۹۳۲
دژ پسند

به گزارش ایبِنا، فرهاد دژپسند، با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رئوس برنامه های خود، به تشریح ارقام فعلی شاخص های کلان اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: مهمترین برنامه من در شرایط کنونی، عبور از تلاطم و ایجاد ثبات اقتصادی است.


وی، هدایت جریان نقدینگی به سمت بخش های تولیدی به عنوان یکی از برنامه های پیشنهادی خود تاکید کرد و افزود: حرکت به سمت اقتصاد هوشمند به عنوان یکی دیگر از رویکردهای مهم در اقتصاد کشور است.


وزیر پیشنهادی اقتصاد در ادامه جایگزینی رابطه مستمر و تعاملی برای طراحی سیاست های درست و کاربردی با مجلس را بجای طرح سوال و استیضاح موثرتر برشمرد.


دژپسند لازمه رسیدن به این تعامل را یک کار سه جانبه از سوی دولت، مجلس و صاحبنظران اندیشه ورز عنوان کرد.


وی با اشاره به سه دهه سوابق اجرایی خود در سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: تاکنون متولی تخصیص منابع بودم و امروز قرار است در صورت کسب رای اعتماد از مجلس، متولی تامین منابع باشم.


وزیر پیشنهادی اقتصاد با اشاره به دامنه وسیع و گسترده وزارت اقتصاد گفت: در صورت ایجاد هماهنگی بین بخش‌های مختلف این وزارتخانه می توان به اهداف کلان تعیین شده آن دست یافت.


دژپسند با بیان اینکه در تدوین پنج برنامه از مجموع شش برنامه توسعه اقتصادی کشور نقش داشته است، تاکید کرد: می توان ادعا کرد قانون برنامه ششم توسعه قوی ترین و کامل ترین برنامه توسعه اقتصادی کشور بعد از انقلاب است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر