30 مهر 1397 - 18:30
دکتر فرحی:

امکانات ویژه پست بانک برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران گفت: این بانک امکانات ویژه‌ای را برای خدمت‌رسانی به زوّار اربعین حسینی فراهم نموده است.
کد خبر : ۹۲۹۴۷
خسرو فرحی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی پست‌ بانک‌ ایران، خسرو فرحی افزود: درحال حاضر دودستگاه خودپرداز سیّار این بانک در نقطه مرزی مهران محل تردد اکثر زائران اربعین حسینی مستقرشده و تمامی خدمات بانکی را به آنان ارائه می‌نماید.


وی تصریح کرد: شعب این بانک که در مسیر تردد زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین درسطح استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سیار استان‌های همجوار قرار دارد به‌صورت فوق‌العاده آماده ارائه خدمات حضوری و الکترونیکی به عاشقان اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام هستند.


فرحی افزود: سه موکب پست‌بانک‌ایران در نقاط مرزی مهران، چزابه و شلمچه مستقرشده و ضمن پذیرائی از زوّار حضرت امام حسین‌(ع) اقدام به توزیع بسته های فرهنگی و ماسک به آنان می‌نمایند.


مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: علاوه بر خدماتی که بطور مستقیم ازطریق به زوار ارائه می‌شود، شماره حساب ۲۰۰۰۱۳۵۰۶۳۰۵۳ به شبا ۸۵۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۳۵۰۶۳۰۵۳ در این بانک برای جلب کمک‌های مردمی و کارکنان تخصیص یافته و تمامی کمک‌های نقدی هموطنان به این حساب صرف تأمین اقلام موردنیاز زوار می‌شود.


گفتنی است، در روز اربعین حسینی نیز ایستگاه صلواتی پست‌بانک‌ایران در میدان حرم‌ عبدالعظیم‌حسنی(ع) در شهرری مستقر شده و از عاشقان اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام استقبال می‌نماید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر