01 آبان 1397 - 10:15

سه وزیر پیشنهادی دولت در جمع فعالان بخش خصوصی

سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی با حضور در اتاق ایران، برنامه‌های اقتصادی خود را برای فعالان بخش خصوصی تشریح خواهند کرد.
کد خبر : ۹۲۹۶۸
سه وزیر

به گزارش ایبِنا، طبق اعلام اتاق ایران دیدار وزرای پیشنهادی در سه نشست جداگانه برگزار می‌شود و فعالان بخش خصوصی در این نشست‌ها ضمن آگاهی از برنامه‌های وزرای پیشنهادی، دیدگاه خود را نیز مطرح خواهند کرد.


روز یکشنبه حسن روحانی، رییس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، ۴ وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت را معرفی کرد.


بر اساس نظر رییس‌جمهور، فرهاد دژپسند به‌ عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا رحمانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی به‌ عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد از مجلس معرفی شده‌اند.


بر اساس تصمیم هیات رییسه مجلس، جلسه رأی اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت از ظهر روز شنبه ۵ آبان به‌صورت علنی در مجلس برگزار می‌شود و طبق آیین‌نامه دو مخالف و دو موافق برای هر وزیر هرکدام به مدت ۱۵ دقیقه صحبت می‌کنند، همچنین وزیر نیم ساعت و رییس‌جمهور یک ساعت وقت دفاع دارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر