01 آبان 1397 - 12:33

تصویب بسته حمایت غذایی اقشار کم درآمد در دولت

سرپرست وزارت تعاون از تصویب کلیات «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد» در جلسه یکشنبه هیات دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد، قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۹۲۹۸۴
انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش ایبِنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه کنفرانس منطقه‌ای سالمندی با بیان اینکه این بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود و رییس جمهوری تاکید دارد که اولین مرحله‌ این بسته حمایت غذایی بزودی در اختیار مردم قرار بگیرد.


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس تاکید رییس جمهوری و در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهد شد. وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت، ادامه داد: شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.


محسنی بندپی در ادامه خاطرنشان کرد: این بسته‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ و به شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود و همه دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند. سرپرست وزارت تعاون ادامه داد: این بسته حمایتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعلق خواهد گرفت و در راستای سیاست‌های دولت برای تامین اقلام ضروری خانوارهاست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر