01 آبان 1397 - 15:10

روابط عمومی بانک سرمایه، برگزیده جشنواره برترین‌های روابط عمومی

روابط عمومی بانک سرمایه در چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، موفق به دریافت لوح سپاس روابط عمومی برتر شد.
کد خبر : ۹۲۹۹۳
سمپوزیوم روابط عمومی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، مراسم اختتامیه چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی عصر روز دوشنبه مورخ ۳۰ مهر ماه با حضور مهندس محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و دکتر اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سالن همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد و برترین روابط عمومی های بخش ملی و استانی در رشته های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.


در این مراسم، بروجردی با بیان اینکه امروز روابط عمومی دانشی را می طلبد که بر اساس آن روابط را تنظیم کند، گفت: این نهاد زمانی می تواند ادعا کند فرهنگی است که بتواند فرهنگ به زیستن را ترویج کند. روابط عمومی می تواند یکی از فرصت هایی باشد که افراد بتوانند روابط خود را تنظیم کنند.


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اساس کار روابط عمومی را گفت و گو دانست و تصریح کرد: زمانی می توانیم از گفت و گو صحبت کنیم که فهم مشترک وجود داشته باشد. روابط عمومی صرفا تبلیغات نیست و مبنا و ملاک آن این است که افراد با هم مفاهمه و مسائلی که می تواند آسیب رسان باشد را حل کنند.


در ادامه مراسم اختتامیه، مهندس هاشمی رفسنجانی نیز در سخنانی با بیان اینکه مدیریت و فعالیت در روابط عمومی مسئولیتی دشوار است، گفت: بسیاری از مسئولین درک روشنی از وظیفه روابط عمومی ندارند و آن را وکیل و سخنگوی سازمان می دانند و فکر می کنند هر معظل یا بحرانی که به دلیل هر فعالیتی در سازمان اتفاق می افتد را حل و فضا را برای آن تشکیلات یا سازمان مثبت کند که باعث می شود مشکلات زیادی برای روابط عمومی ها بروز کند. همین امر باعث می شود مدیران احساس کنند روابط عمومی های موفقی ندارند.


وی تأکید کرد: لازم است که ما نگاه سنتی به روابط عمومی را به یک نگاه واقع بینانه تغییر دهیم و اجازه دهیم روابط عمومی با استفاده از دانش روز مسائل را برای جامعه تبیین کند.


این گزارش می افزاید، بر اساس رای هیئت داوران پانزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی به دلیل رعایت استانداردهای علمی-صنفی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، به روابط عمومی بانک سرمایه اهدا شد.


گفتنی است چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، با معرفی برترین های این عرصه، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه در مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. این سمپوزیوم که به عنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومی های کشور محسوب می شود، به صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی در کشور برگزار می گردد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر