01 آبان 1397 - 16:40
مدیرعامل بانک تعاون مطرح کرد؛

آموزش کیفی بانکداران/ توسعه ابزارهای الکترونیک

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت آموزش کیفی بانکداران، بر توسعه شبکه‌های خودپرداز و ابزارهای الکترونیکی در این بانک تاکید کرد.
کد خبر : ۹۲۹۹۹
حجت الله مهدیان

به گزارش ایبِنا، حجت اله مهدیان؛ رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون از برقراری سطح مساعد همکاری این بانک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه‌ و بودجه، صندوق توسعه ملی و سایر دستگاه‌های ذیربط در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف توسعه‌ای این بانک خبر داد.


مهدیان با یادآوری موفقیت بانک توسعه تعاون در عمل به تکالیف و طرح‌های توسعه‌ای، این موفقیت‌ها را مرهون تلاش سراسری همه همکاران بانک دانست و افزود: بانک طی هفته‌های اخیر با ارائه گزارش شفاف مالی، موفق به برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع سالیانه خود شده و در راستای تقویت مدل کسب‌ و کار در پی اجرای طرح تحول است.


وی ضمن تاکید بر انتقال تجارب و تصمیمات کارگاه آموزشی به همکاران زیرمجموعه، از مدیران استانی و ستادی خواست صرفه‌جویی اداری و عمومی در همه حوزه‌ها رعایت شده و تکریم ارباب‌ رجوع و ترویج اخلاق حرفه‌ای بانکداری در سرلوحه کار قرار گیرد.


مهدیان تحولات در رده‌های مدیریتی بانک را از نشانه‌های پویایی سازمان برشمرد و تشکیل کانون ارزیابی کارکنان را گامی در جهت شایسته سالاری در ستاد و صف دانست. وی ارتباط موثر با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی را الزامی دانست و در ادامه بر حرکت مثبت و رو به‌ جلوی شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون اشاره کرد.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در خصوص اهمیت آموزش کیفی بانکداران، رفتار دلسوزانه و مرشدانه بازرسان بانک، توسعه شبکه‌های خودپرداز و ابزارهای الکترونیکی مواردی را مطرح کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها