06 آبان 1397 - 13:14
توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام شد:

راه اندازی سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه طالقانی

سامانه ارائه خدمات بانکی نابینایان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان نابینا و سهولت بهره‌مندی این قشر از خدمات بانکی، در شعبه طالقانی بانک قرض الحسنه مهرایران افتتاح شد.
کد خبر : ۹۳۱۵۵
سامانه نابینایان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این سامانه، با حضور سلیمان توکلی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره، جمعی از روسای ادارات مرکزی، رییس شعبه طالقانی، کاظم نظم ده مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی کشور و مسئولین شرکت دانش بنیان پکتوس به بهره برداری رسید.


سامانه خدمات بانکی نابینایان پیش از این، در شعبه مرکزی استان خراسان رضوی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز راه اندازی شده و این اقدام در شعب سراسر کشور در حال توسعه است. با استفاده از این سامانه مشتریان نابینا بدون نیاز به حضور همراه میتوانند، فرم های درخواست انواع عملیات بانکی مانند: افتتاح حساب، دریافت وجه، واریز وجه، خدمات کارت و ...، را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل نموده، سپس فرم های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت و برای انجام عملیات در اختیار مسئول مربوطه قرار می‌گیرد.


سامانه خدمات بانکی نابینایان شامل دستگاه برجسته نگار و نرم افزار فرم های بانکی می باشد که دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شود.


همچنین، نرم افزار فرم های بانکی روی رایانه باجه نصب شده و خروجی صوتی فارسی روی تمامی قسمت های فرم های بانکی فعال است.


شایان ذکر است، اقدامی رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی، رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی و فرجی رییس شعبه طالقانی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این مراسم حضور داشتند. 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها