دبیرکل سندیکای بیمه گران اعلام کرد،

قوانین پیشنهادی در مجلس پیگیری می‌شود

دبیرکل سندیکای بیمه گران از آمادگی ارکان عالی این سندیکا برای پیگیری دستورالعمل ها،آیین نامه ها یا قوانین پیشنهادی ازسوی کارگروه های تخصصی در مجامع رسمی وقانونی از جمله مجلس یا شورایعالی بیمه خبر داد.
کد خبر : ۹۳۱۸۳
سیدمحمد علیپور یزدی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد علیپور در جلسه شورای دبیران کارگروه های تخصصی با بیان اینکه در صورت لزوم نمایندگان بیمه مرکزی هم می توانند در کارگروه ها حضور یابند، اظهار داشت: برای تسریع در بررسی موضوعات مختلف، بهتر است که با هماهنگی دبیران کارگروه ها، نمایندگان بیمه مرکزی در جلسات کارگروه ها حضور داشته باشند.


وی افزود: بسیاری از مشکلات اساسی صنعت بیمه می تواند با همکاری میان اعضای کارگروه های مختلف که متشکل از نمایندگان شرکت های بیمه هستند، حل شود.


علیپور تصریح کرد: جلسات کارگروه ها باید منظم و با حضور مدیران برگزار شده  و به شکلی ساماندهی شود که خروجی مناسبی برای شرکت های بیمه ای داشته باشند و مدیریت این مهم بر عهده دبیران کارگروه های تخصصی است.


دبیرکل سندیکای بیمه گران با اشاره به اینکه سندیکا سعی دارد تمامی موضوعات فنی ابتدا در کارگروه مربوطه بررسی شود، از دبیران کارگروه های تخصصی خواست تنها بر روی موارد ارجاعی شورای عمومی و کمیسیون های تخصصی اکتفا نکنند و پیشنهادات و نظرات کارشناسی خود را برای پیشرفت صنعت بیمه ارائه کنند.


علیپور همچنین از دبیر کارگروه تخصصی روابط عمومی خواست که در ارتباط با دیگر دبیران کارگروه ها، مواردی که قابلیت اطلاع رسانی دارند را بررسی کرده و کارگروه  روابط عمومی نسبت به انعکاس مناسب آن اقدام کند.


وی درباره موضوع ضمانت اجرای تصمیمات سندیکا خاطر نشان کرد: انشاءالله بزودی با اصلاح اساسنامه سندیکا این مشکل حل خواهد شد.


دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با بیان اینکه در اواخر سال گذشته برای  معافیت از مالیات بر ارزش افزوده بیمه گام های موثری برداشتیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی ها و رایزنی هایی که صورت گرفته، در لایحه ارایه شده دولت برای اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، معافیت لازم مشمول فعالیت های بیمه ای شود.


گفتنی است در پایان این جلسه از دبیران سابق کارگروه های تخصصی سندیکا با اهدای لوحی، تقدیر بعمل آمد و احکام دبیران کارگروه های سیزده گانه نیز توسط دبیرکل اهدا شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر