یک سنگ آهنی به جمع فرابورسی‌ها پیوست

شرکت سنگ آهن گهر زمین با نماد معاملاتی "کگهر" به عنوان یکصد و هشتاد و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.
کد خبر : ۹۳۳۲۴
سنگ آهن

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت سنگ آهن گهر زمین(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از روز گذشته به عنوان یکصد و هشتاد و چهارمین نماد معاملاتی(یکصد و پنجمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.


این شرکت که در ۱۷ مهرماه امسال پذیرش شده با نماد معاملاتی "کگهر" در گروه استخراج کانه‌های فلزی، زیرگروه استخراج آهن روی تابلوی فرابورس ایران رفته است.


این گزارش می‌افزاید: شرکت سنگ آهن گهر زمین در سال ۸۳ به منظور بهره‌برداری از آنومالی شماره ۳ منطقه گل‌گهر با ذخیره ۶۴۳ میلیون تن در شهرستان سیرجان تأسیس شده است.


در این راستا برنامه‌ریزی برای تولید سالانه ۱۵ میلیون تن سنگ‌آهن به همراه برداشت ۶۰ میلیون تن باطله (جمعاً ۷۵ میلیون تن عملیات معدن‌کاری) به منظور تولید سالانه ۱۰ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۰ میلیون تن گندله به مدت ۲۵ سال جهت تأمین خوراک مورد نیاز کارخانجات احیاء و ذوب فولاد شده است که پس از اجراء طرح‌های در دست احداث این شرکت بیش از ۳,۰۰۰ فرصت شغلی مهیا خواهد شد.


این شرکت در سال ۹۵ واحد سنگ‌شکن با ظرفیت ۱۵ میلیون تن و دو خط کنسانتره با ظرفیت ۴ میلیون تن را راه‌اندازی و عملیات احداث خط سوم کنسانتره با ظرفیت ۲ میلیون تن را شروع کرده است. واحد گندله‌سازی با ظرفیت ۵ میلیون تن نیز در حال احداث است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر