13 آبان 1397 - 12:55
مدیرعامل پست بانک ایران خبرداد:

توسعه بانکداری الکترونیکی در روستاها با نصب ۱۲۵۰ دستگاه خودپرداز

مدیرعامل پست بانک ایران گفت:طی سال گذشته و شش ماه اول سال جاری باحمایت وزارت ارتباطات، تعداد ۱۲۵۰ دستگاه خودپرداز این بانک در روستاهای کشور نصب وموجب گسترش خدمات بانکداری الکترونیک در روستاها شده است.
کد خبر : ۹۳۳۳۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، خسرو فرحی افزود: این بانک به منظور اجرای سیاست های مجلس شورای اسلامی، دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کمک به کاهش تردد روستائیان به شهرها و اشتغال زائی و تقویت اقتصاد مناطق دورافتاده، برنامه های لازم را تدوین کرده که درحال اجرا است.


فرحی تأکید کرد: علاوه بر افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه در باجه های بانکی روستائی و نصب و توسعه دستگاه های خودپرداز، سایر درگاه های خدمات الکترونیک این بانک نیز ازجمله دستگاه های کارت خوان(POS)، اپلیکیشن سکه همراه، موبایل بانک و اینترنت بانک در سطح روستاها با استقبال مواجه شده است.


وی تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک عامل صندوق توسعه ملی، علاوه بر توسعه و ترویج بانکداری الکترونیک درمناطق دورافتاده، تأمین مالی فعالان حوزه های ICT و اقتصاد روستائی را برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در اولویت برنامه های خود قرار داده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر