13 آبان 1397 - 14:07

پیام اربعین، وحدت و مبارزه با ظلم است

سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم استقبال از زائرین این موسسه گفت: پیام اصلی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی وحدت و مبارزه با ظلم است.
کد خبر : ۹۳۳۳۷
اربعین حسینی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور در مراسم استقبال از زائرین اربعین حسینی گفت: خوشا به سعادت شما که به زیارت امام حسین و یاران باوفایش (علیه السلام) نائل شدید و عطر و بوی علوی را به همراه آوردید.


سرپرست موسسه اعتباری کوثر افزود: ان شاءالله آثار و عطر شمیم زیارت، قرین لحظه لحظه های شما باشد و ما نیز از آن بهره مند گردیم تا به این واسطه حسینی زندگی کنیم و حسینی بمیریم.


وی تصریح نمود: زائران با زیارت سید جوانان بهشت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)  با پای پیاده و تحمل رنج سفر می خواهند اعلام نمایند که ای کاش ما در روز عاشورا و کربلا همراه شما بودیم و موفق می شدیم به ندای هل من ناصر ینصرنی آن حضرت پاسخ مثبت داده و به یاری فرزند رسول خدا(ص) می شتافتیم و نمی گذاشتیم اینگونه غریبانه و مظلومانه خاندان اهل بیت(علیهم السلام)  را به شهادت برسانند .


دکتر عیسی رضایی نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر نیز اظهار داشت: حضور سالیانه میلیونی زائرین سالار شهیدان، زن و مرد با هر سن و سال، همدردی با حضرت زینب(علیها السلام) و یادآوری ذره ای از مصیبت های اهل بیت امام حسین(علیه السلام) است.


وی با تشریح واقعه عاشورا، ایثار و شهادت خاندان اهلبیت(ع) عنوان نمود: اباعبدالله الحسین(ع) با همه دارایی خود وارد کربلا شد و با تقدیم عزیزترین افراد خانواده خود، پذیرفتن سخت ترین امتحانات الهی، جلوه ای بی بدیل از حقیقت عبودیت و بندگی را نشان داد .


دکتر رضایی افزود:طنین و ندای الله اکبر امام حسین(علیه السلام) و خاندان اهلبیت(علیهم السلام) هنوز از کربلا شنیده می شود. خداوند سبحان به ازای شهادت امام حسین(علیه السلام) شفاعت زوار و امت رسول الله (ص) را از خداوند متعال طلب نمود.


وی تصریح داشت:  شهادت 72 تن از بهترین و عزیزترین خاندان و یاران حضرت باعث بقاء دین شد و می بینید که شیعیان در کشورهای مختلف جهان در روز اربعین با برپایی مراسم عزاداری، صلح طلبی آن حضرت را فریاد می زنند.


بر اساس این گزارش، جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان موسسه اعتباری کوثر همانند سال های گذشته درکنارحضور میلیونی زائران، در پیاده روی اربعین حسینی با عاشقان و دلدادگان خاندان اهلبیت(ع) به شوق زیارت همقدم شدند و مسیر نجف تا کربلا را با پای پیاده طی نمودند.


این گزارش می افزاید: همزمان با حرکت عظیم فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی، موسسه اعتباری کوثر در پنجمین سال متوالی با برپایی موکب های آب رسانی به زائران در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران از 28 مهر ماه تا روز اربعین، صدها هزار بطری آب معدنی را توزیع نمودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر