19 آبان 1397 - 15:54

بانک قرض‌الحسنه مهر حامی ماراتن برنامه نویسی دانشگاه شهید بهشتی

ماراتن برنامه نویسی مالی شهید بهشتی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، در تاریخ ۷ الی ۹ آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۹۳۴۸۴
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این رویداد با هدف معرفی ظرفیت های بالای بازار سرمایه به دانشجویان و کارآفرینان علاقه¬مند به این زمینه توسط دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت مالی بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار می شود.


این ماراتن که با عنوان فین وارز (finwars) شناخته می شود، یک مسابقه برنامه نویسی است که پیش از این رویداد، برای تیم های شرکت کننده چالش هایی در زمینه ی مالی مطرح شده و سپس در طی این سه روز، شرکت کنندگان فرصت دارند تا نسخه ای از راه حل هایی که برای این چالش ها یافته اند، ارائه کنند.


در ماراتن برنامه نویسی مالی شهید بهشتی، اعضای تشکیل دهنده تیم ها می توانند به صورت گروه ۳ تا ۵ نفره و در قالب برنامه نویس سمت سرور و کاربر، طراح رابط کاربری، بازاریاب و ... ثبت نام کنند.


شایان ذکر است، در این رویداد که توسط شرکت مهتاب و با همکاری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد داوران و مربیانی از مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، شتابدهنده فارابی، بانک قرض الحسنه مهر ایران و ... حضور خواهند داشت.


علیرضا اقدامی؛ رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی، محمدتقی رحیمی رییس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و جمعی از کارشناسان اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهرایران در کنار اساتید و کارشناسان دانشگاه شهید بهشتی گروه داوران و مربیان این دوره از مسابقات را تشکیل می دهند.


همچنین به تیم های اول تا سوم به ترتیب۱۰، ۵ و ۳ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و علاوه بر آن تیم ها می توانند به مدت سه ماه در شتابدهنده فارابی استقرار داشته و از شتاب دهنده کارگاه های آموزشی، فضای کاری و حمایت مالی بهره مند شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر