عرضه اولیه ۶۱۵ میلیون سهمی در فرابورس

معاونت عمیلیات و نظارت بازار فرابورس از عرضه اولیه ۶۱۵ میلون سهم از کل سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین در روز شنبه بیست وششم آبان‌ماه خبر داد.
کد خبر : ۹۳۵۸۹
فرابورس

به گزارش ایبِنا، این شرکت در سال ۸۳ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در سال ۹۷ به سهامی عام تغییر کرد تا آماده ورود به بازار سرمایه شود که در نخستین روز از هفته آتی شاهد عرضه اولیه ۵ درصد از سهام آن به عموم خواهیم بود.


بر اساس این گزارش، بدین ترتیب ۶۱۵ میلیون سهم «کگهر» در دامنه قیمتی ۶۵۰۰ تا ۶۸۰۰ ریال توسط شرکت کارگزاری بانک سپه در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود که هر سهامدار حقیقی و حقوقی می‌تواند ۶۰۰۰ سهم این شرکت را خریداری کنند.


از سویی دیگر، متعهد خرید ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین، تامین سرمایه امید است و همان گونه که اشاره شد مدیر عرضه نیز شرکت کارگزای بانک سپه خواهد بود.


گفتنی است این شرکت که در زمینه اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن، تولید کنسانتره، گندله، فولاد و ... فعالیت می‌کند در آستانه ورود به تابلو معاملات فرابورس، سرمایه ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها