26 آبان 1397 - 11:37

ورود ۵۰اتوبوس باتامین مالی پست بانک به ناوگان عمومی کلانشهراراک

در راستای اجرای تفاهم‌نامه‌ منعقده بین پست‌بانک با وزارت کشور وسازمان شهرداریها برای تامین اتوبوس در کلان شهرها، ۵۰ دستگاه اتوبوس با تامین مالی و پرداخت تسهیلات این بانک وارد ناوگان شهری اراک می شود.
کد خبر : ۹۳۶۸۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: براساس این تفاهم نامه تاکنون ۱۲دستگاه اتوبوس وارد حمل و نقل ناوگان عمومی کلان شهر اراک شده و ۳۸ دستگاه دیگر نیز تا اواخر دی ماه سال جاری جایگزین اتوبوس های فرسوده موجود می شود.


بنا بر این گزارش، پست بانک ایران براساس تفاهم نامه مذکور برای خرید این تعداد اتوبوس مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تأمین اعتبار کرده است.


این گزارش می افزاید: اتوبوس های مذکور دارای رمپ معلولان و سیستم جک، سیستم تنظیم ارتفاع به صورت دستی متناسب با شرایط جاده جهت افزایش ضریب ایمنی، سیستم ضدلغزش و سیستم تهویه مطبوع جهت رفاه حال مسافران آن وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک شد.


گفتنی است، براساس تفاهم نامه مذکور، تعداد ۱۳هزار تاکسی و ون فرسوده درسطح کلان شهرهای کشور جایگزین خودوروهای فرسوده می شود که در حال انجام است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر