28 آبان 1397 - 15:04
همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول انجام شد:

افتتاح ساختمان جدید شعبه کوی ملت اهواز

با توجه به سیاست های بانک مبنی بر بهسازی شعب کشور و در راستای تبدیل املاک استیجاری به ملکی و همزمان با فرا رسیدن ایام پرخیر وبرکت ماه ربیع الاول، ساختمان جدید خریداری شده کوی ملت اهواز افتتاح شد.
کد خبر : ۹۳۷۹۶
افتتاح شعبه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، همزمان با فرا رسیدن ایام پرخیر وبرکت ماه ربیع الاول، ساختمان جدید خریداری شده کوی ملت اهواز که عملیات بازسازی و نوسازی آن نیز به اتمام رسیده بود با حضور توحیدی، مدیریت شعب استان خوزستان و تنی چند از مشتریان و معتمدین افتتاح شد.


در ابتدای این مراسم توحیدی مدیریت شعب استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل دست اندرکار خرید و ساخت ساختمان جدید شعبه کوی ملت اهواز بیان داشت: به واسطه تلاش شبانه روزی تمامی همکاران، استان خوزستان توانسته در طول یکسال اخیر سه شعبه از مجموع شعب استان خوزستان را به صورت ۱۰۰ درصدی مورد بازسازی و بهسازی قرار دهد که این موضوع به نوبه خود و با توجه به شرایط سخت و کمبود نیرو در طول این مدت دارای اهمیت ویژه ای است.


وی افزود: ساختمان جدید شعبه کوی ملت اهواز جزو شعب تازه خریداری شده بانک می باشد که این عامل نیز به پایداری شعبه و اطمینان خاطر مشتریان کمک شایانی می نماید و تبدیل املاک استیجاری به ملکی در این بانک می تواند از لحاظ کاهش هزینه های مالی اقدام مثبت و درخوری باشد.


لازم به ذکر است شعبه کوی ملت اهواز بانک قرض الحسنه مهر ایران در بلوار اصلی پاسداران اهواز واقع شده و با توجه به وجود چندین محله و کوی مهم در منطقه جغرافیایی شعبه، از قابلیت خوبی برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مشتریان برخوردار است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر