بیت کوین بار دیگر سقوط کرد/ کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر

قیمت هر واحد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با رسیدن به تقریبا ۵ هزار دلار در هر واحد به کمترین رقم در بیش از یکسال اخیر رسید.
کد خبر : ۹۳۸۱۵
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از کوین دست، آمار منتشر شده از سوی «کوین مارکت کپ» حاکی از آن دارد که میانگین قیمت هر واحد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته در سرتاسر جهان به تقریبا ۵ هزار و ۱۴۱ دلار و ۹۲ سنت رسید و اکنون ارزش بیت کوین به کمترین سطح خود از اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی به بعد رسیده است. همچنین در پانزدهم ماه جاری میلادی هر واحد بیت کوین از رقم ۶ هزار و ۳۰۰ دلار به تقریبا ۵ هزار و ۵۰۰ دلار کاهش پیدا کرد.


کوین دسک اعلام کرد که اگر فشار خرید پایین باقی بماند و فروشندگان کنترل را در بازار کم رونق حفظ کنند، با توجه به اندک نشانه های موجود برای بازگشت رونق به بازار بیت کوین شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به تقریبا ۴ هزار و ۱۰۰ دلار در هر واحد خواهیم بود.


شاخص های فنی حاکی از آینده تاریک برای بیت کوین در کوتاه مدت هستند؛ ضمن اینکه شاخص قدرت بیت کوین نشان دهنده روند نزولی بیشتر برای قیمت آن دارد. از نقطه نظر روانشانسی، سقوط بیت کوین به کمتر از ۵ هزار دلار نشانه تداوم کاهش بازار ارز خواهد بود.


قیمت بیت کوین از اواخر دسامبر ۲۰۱۷ میلادی که با رسیدن به کمی کمتر از ۲۰ هزار دلار در هر واحد رکورد زده بود، در حدود ۱۴ هزار دلار کاهش پیدا کرده و قیمت فعلی آن تقریبا  ۵ هزار دلار است. البته قیمت بیت کوین در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی در حدود یکهزار دلار ثبت شده بود.


کوین دسک اعلام کرد که اگر قیمت بیت کوین به بالای ۶ هزار دلار حرکت کند، بازار کم رونق خود را از بین خواهد برد. بر پایه این گزارش، ارزش سرمایه بازار دارایی های رمزنگار در روز دوشنبه ۱۶۸ میلیارد دلار ثبت شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر