پس از سقوط بیت کوین تشدید شد :

فروش تجهیزات استخراج ارز رمزنگار در چین

سقوط قیمت بیت کوین باعث شده تا بسیاری از استخراج کنندگان ارزهای رمزنگار در چین «ریگ های استخراج» خود را با قیمت بسیار نازلی بفروشند.
کد خبر : ۹۳۹۷۸
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از اسپوتنیک، سقوط سریع قیمت بیت کوین که از آغاز ماه جاری میلادی کلید خورده، ظاهرا ضربه سنگینی را به استخراج کنندگان ارزهای رمزنگار در چین زده است و بر اساس گزارشات بسیاری از واحدهای کوچک و متوسط در حوزه استخراج ارز رمزنگار مجبور به فروش تجهیزات قدیمی استخراج ارز رمزنگار با قیمت بسیاری پایینی شده اند.


در همین حال شرکت F2Pool که یکی از بزرگترین واحدهای استخراج ارز رمزنگار در چین است و نیز دیگر شرکت هایی که دارای ریگ های استخراج قدیمی تر هستند دیگر نمی تواند به اندازه کافی حتی برای تامین هزینه برق خود درآمد داشته باشد.


این موضوع باعث شده تا ریگ های استخراج ارز رمزنگار با سقوط قیمت روبرو شوند و تقریبا به یک بیستم ارزش خود در مقایسه با سال گذشته میلادی رسیده اند؛ این در حالی است که تعداد اندکی مایل به خرید چنین تجهیزات تخصصی در بازار اقلام دست دوم هستند.  


از طرفی هم برخی از دارندگان ریگ های استخراج اقدام به اسقاط دستگاه های خود کرده اند تا بر اساس معیار وزن آن را بفروشند. بر پایه این گزارش، قیمت بیت کوین از هفته گذشته با سیر نزولی روبرو شد و از بیش از ۵ هزار دلار در هر واحد به ۳ هزار و ۷۵۰ دلار در ۴۸ ساعت اخیر رسید.  


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر