07 آذر 1397 - 14:35

تداوم سقوط قیمت سکه در بازار/ اُفت ۲۴۰ تومانی یورو

بازار آزاد امروز هم شاهد سقوط قیمت سکه تمام بهار آزادی بود به نحوی که قیمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت.
کد خبر : ۹۴۰۸۰
سکه طلا

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز و در بازار آزاد هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان داد و ستد می شد که نسبت به روز گذشته ۲۰ تومان افزایش نشان می دهد.


با این حال هر یورو که روز سه شنبه ۱۳ هزار و ۹۴۰ تومان فروخته می شد، امروز با ۲۴۰ تومان کاهش ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می شد.


همچنین هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) نیز امروز در بازار ۳ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان قیمت گذاری شده بود که نسبت به روز گذشته ۱۴۰ هزار تومان اُفت کرده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز که روز سه شنبه ۳ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان ارزش گذاری شده بود، امروز ۳ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان داد و ستد می شد.


هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز امروز کاهشی ۶۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته داشت و یک میلیون و ۹۰۱ هزار تومان فروخته می شد. ربع سکه بهار آزادی نیز در مدت زمان مشابه یک میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله می شد که کاهشی ۵۵ هزار تومانی را نشان می دهد.


سکه گرمی نیز امروز از کاهش قیمت در امان نبود و با ۱۱ هزار تومان اُفت نسبت به روز سه شنبه ۶۴۱ هزار تومان ارزشگذاری شده بود.


مشاهدات خبرنگار ایبِنا از بازار نشان می دهد که هر مثقال طلا امروز یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۳۹ هزار و ۹۰۰ و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز ۴۵۳ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می شد.


امروز انس طلای جهانی نیز با سه سنت افزایش نسبت به روز سه شنبه هزار و ۲۱۴ دلار ارزشگذاری شده بود.



برچسب ها: ارز سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر