11 آذر 1397 - 10:21

سامانیوم راه‌اندازی شد

سامانیوم یک سامانه باشگاه مشتریان است که به دنبال تعامل و ارائه پاداش به مشتریان بانک سامان برای استفاده از خدمات بانکی است.
کد خبر : ۹۴۱۷۳
سامونیوم

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بانک سامان امروز یازدهم آذرماه طی مراسمی در هتل هما با حضور مدیر عامل  این بانک از خدمت باشگاه مشتریان با عنوان سامانیوم رونمایی کرد.


مرتضی حسینی نژاد، مدیر بخش توسعه و بازاریابی بانک سامان  برای معرفی این سامانه گفت: در حال حاضر برخی از مشتریان بانکی در ایران و جهان را مشتریان دیجیتال تشکیل می‌دهند که از ابتدا با خدمات جدید از جمله اینترنت و تلفن همراه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند؛ بر همین اساس آن‌ها نیاز به خدمات خاصی دارند و برای رضایت آن‌ها باید خدمات مخصوصی طراحی و ارائه شود.


وی با اشاره به راه‌اندازی پلتفرم باشگاه مشتریان جامع بانک سامان گفت: سامانیوم یک سامانه باشگاه مشتریان است که به دنبال تعامل و ارائه پاداش به مشتریان بانک سامان برای استفاده از خدمات بانکی است.


حسینی نژاد درباره روش‌های کسب امتیاز در سامانیوم اظهار داشت: مشتریان برای کسب امتیاز می‌توانند در درگاه‌های بانک سامان از جمله کارتخوان، خودپرداز و درگاه اینترنتی تراکنش داشته باشند، رسوب منابع مالی در حساب‌ها در قالب سپرده، قابلیت توصیه به دوستان و خرید خدمات گروه مالی سامان از روش‌های کسب امتیاز در باشگاه مشتریان است.


وی افزود: امتیازهای مشتریان مصارف مختلفی خواهد داشت که از جمله به آن‌ها می‌توان استفاده برای خدمات تخفیف، برگشت خرید (بازگشت مبلغی به صورت نقدی به کیف پول)، بازگشت قرعه کشی، رویدادهای ویژه از جمله کنسرت و سینما، مسئولیت‌های اجتماعی، تسهیل خدمات بانکی و کارت‌های اعتباری و خدمات گروه مالی سامان که به تدریج به سامانیوم اضافه می‌شود.


وی تاکید کرد:مهمترین بخش سامانیوم برای ارائه تجربه جدید به مشتریان ارائه اپلیکیشن باشگاه مشتریان به صورت جداگانه و تحت اپلیکیشن سامانیوم است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر