12 آذر 1397 - 13:57
ایبِنا گزارش می‌دهد؛

بازدید رییس کل نرخ ارز را نزولی کرد/قیمت دلار به ۱۱۵۰۰ تومان رسید

بازار آزاد امروز در حالی شاهد کاهش نرخ ارز و سکه بود که رییس کل بانک مرکزی به صورت سرزده از صرافی‌های پایتخت بازدید به عمل آورد.
کد خبر : ۹۴۲۴۹
پول

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز و در بازار آزاد نرخ هر دلار آمریکا که صبح امروز به قیمت حدود ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسید با کاهش قیمت به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته نیز حدود ۴۰۰ تومان افت داشت. هر یورو نیز ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان از فروشندگان خریداری و به قیمت ۱۳ هزار و ۳۰ تومان فروخته می‌شد که این ارقام نسبت به روز گذشته حدود ۹۰۰ تومان ارزان‌تر است.


این در حالی است که رییس کل بانک مرکزی امروز به صورت سرزده از چند صرافی در خیابان فردوسی و جمهوری بازدید کرد و در جریان مشکلات و مسائل صرافی‌ها قرار گرفت. از سوی دیگر امروز و در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) با ۱۱۵ هزار تومان اُفت، ۳ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان فروخته می‌شد. این در حالی است که براساس ارزش طلایی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۷۶ تومان قیمت دارد.


امروز هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۲۰ هزار تومان اُفت، یک میلیون و ۹۷۱ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان فروخته می‌شد. هر قطعه سکه گرمی نیز با  یک هزار تومان کاهش نسبت به روز یکشنبه ۶۵۴ هزار تومان داد و ستد می‌شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۴۷ هزار تومان فروخته می‌شد که نسبت به روز گذشته ۸ هزار و ۸۰۰ تومان کمتر است.


برچسب ها: ارز دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر