14 آذر 1397 - 18:00

تسهیلات ۳۰۰ میلیونی افق کوروش به متقاضیان فرانچایز

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مناسبت پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه و در راستای تقویت حوزه کارآفرینی، وام تجهیز فروشگاه های فرانچایز را تا سقف مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان افزایش داد.
کد خبر : ۹۴۳۳۲
افق کوروش

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت به عنوان یکی از نخستین پیشگامان رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز در صنعت خرده فروشی همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح در راستای رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز (اعطای نمایندگی) و تقویت حوزه کارآفرینی، به واجدینِ شرایطِ دریافت نمایندگی افق کوروش تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلاتِ خرید تجهیزات ارائه می دهد.


مهلت استفاده از تسهیلات ۳۰۰ میلیونی فرانچایز افق کوروش تا پایان سال جاری است و این تسهیلات با هدف تجهیز فروشگاه به واجدین شرایط دریافت نمایندگی افق کوروش اختصاص داده می شود تا علاقمندان و متقاضیانِ فعالیت در صنعتِ خرده فروشی بتوانند فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنند.


استقبال علاقمندان و متقاضیان به دریافت نمایندگی این شرکت به واسطه مزایای متعدد این کسب و کار موجب شده است که تاکنون نزدیک به هزار خانوار از طریق شعب فرانچایز به خانواده بزرگ افق کوروش بپیوندند.


حداقل متراژ در نظر گرفته شده برای ملک متقاضیِ دریافت نمایندگی فرانچایز افق کوروش ۱۲۰ مترمربع سطحِ مفید فروش به همراه یک انبارک با حداقل متراژ  ۱۸ متر مربع است و علاوه بر آن، ملک باید در نقطه‌ای از شهر با تراکم مسکونی و موقعیت مکانی مناسب قرار داشته باشد.


لازم به ذکر است؛ علاوه بر ارائه تسهیلات خرید تجهیزات فروشگاهی، عدم نیاز به خرید نقدی اقلام و تحمل هزینه انبارداری یا خواب پول (ارائه کالاها به صورت امانی)، بهره مندی از برند معتبر، سیستم فروش و مدیریت موجودی کالا، آموزش رایگان پرسنل فروشگاهی و در عین حال عدم پرداخت ورودی یا حق تابلو از مزیت های دریافت نمایندگی (فرانچایز) از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است.


علاقمندان و متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ امتیاز نمایندگی به وب سایت رسمی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به آدرس www.okcs.com مراجعه کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر