16 آذر 1397 - 09:38

ارزش معاملات امسال بورس به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رسید

ارزش معاملات بورس اوراق بهادار از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۶۹ روز معاملاتی، عدد ۱۱۰۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۹۴۳۵۳
بورس اوراق بهادار

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۶۹ روز معاملاتی تعداد ۳۵۸ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۰۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در ۲۱ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۸۰۲ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۴۳ میلیارد و ۹۳۷ میلیون سهم به ارزش ۶۳۳ هزار و ۶۰ میلیارد ریال در ۱۱ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۸۲۱ نوبت در بازار اول؛ ۱۰۹ میلیارد و ۲۴۱ میلیون سهم به ارزش ۳۴۹ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال در ۹ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۹۶ نوبت در بازار دوم؛ ۸۵ میلیون سهم به ارزش ۸۴ هزار و ۹۲ میلیارد ریال در ۲۷ هزار و ۴۸۴ نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و یک میلیارد و ۴۰۱ میلیون سهم به ارزش ۶۱ میلیارد ریال در ۳ هزار و ۱۸۱ نوبت در بازار مشتقه و ۳میلیارد و ۷۲۱ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۸ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال در ۱۷۳ هزار و ۶۰ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد آغاز کرده است تاکنون با ۶۸ هزار و ۱۲۴ واحد افزایش معادل ۷۳ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۶۶ هزار و ۸۶۰ واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۵ هزار و ۲۱۳ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۲۳ هزار و ۹۳۲ واحد افزایش مواجه شده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها