17 آذر 1397 - 15:18
تفاهم نامه امضاء شد؛

گسترش مراودات نظام بانکی در مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: حضور بانک ها در مناطق آزاد یکی از اساسی ترین نیاز توسعه این مناطق است و همکاری جدی با بانک ملت موجب تقویت سیستم بانکداری در مناطق می شود.
کد خبر : ۹۴۴۰۲
بانک ملت

به گزارش ایبِنا، مرتضی بانک در مراسم امضاء تفاهم نامه میان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک ملت افزود: امیدواریم در چارجوب این تفاهم نامه همکاری های گسترده تری نسبت به گذشته داشته باشیم و با توجه به شرایط سخت کشور از ظرفیت های یکدیگر برای تکمیل فعالیت ها و پیشبرد برنامه ها استفاده کنیم.


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بانک ملت را از جمله بانک های فعال کشور دانست و گفت: بانک ملت در دوره های سخت اقتصادی کشور توانسته فعالیت های مهمی انجام دهد، تخصص، توانمندی در حوزه IT و سلامتی بانک در سیستم ارز و منابع پیش بینی شده این بانک می توانند کمک موثری در حوزه فعالیت های بانکی در مناطق آزاد کشور باشد.


وی بانک افزود: چارچوب بانک ملت، چارچوب خوبی است. عمده فعالیتی که این بانک به بخش های مختلف ارائه می دهد به صورت متمرکز با هدف و با توجه به نیازهای مناطق این سرویس ها و خدمات به مناطق آزاد ارائه می شود.


بانک عمده این تفاهم نامه را برپایه همکاری خواند و گفت: مناطق آزاد مقدمات، بسترمناسب، درخواست ها و اطلاعات لازم را فراهم می کند و بانک نیز با توجه به حسن نیتی که دارند شرایط بانکداری و مالی لازم را برای تسهیل حوزه های تولید، صادرات و گردشگری که از مهمترین موضوعات در مناطق آزاد کشور فراهم می کنند.


گفتنی است، مراسم امضاء تفاهم نامه میان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک ملت با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و محمد بیگدلی مدیرعامل بانک برگزار شد. این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل و مراودات بانکی و ارائه خدمات ویژه بانکی به دبیرخانه شورای عالی و سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به امضا رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها