21 آذر 1397 - 11:48
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد:

ثبات قیمت ها در بازار طلا/ سکه ۳ میلیون و ۵۱۵ هزارتومان

رییس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر آرامش و ثبات حاکم بر بازار، گفت: قیمت ها در بازار کاهش یافته و نرخ هر سکه طرح جدید سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان در بازار قیمت گذاری شد.
کد خبر : ۹۴۵۸۲
محمد ولی

آیت محمدولی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره وضعیت بازار، اظهار داشت: قیمت ها و روند فعلی در بازار رو به کاهش است، زیرا با عرضه ارز در بازار و کاهش قیمت ها، بازار نیز با این روند، کاهشی شده و امید داریم تا به نرخی واقعی و ثابت برسد.


وی افزود: در صورت التهابات و نوسان در بازار، به طور حتم شاهد رونق بازار نخواهیم بود و باز به شرایط هیجانی گذشته باز خواهیم گشت. رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره قیمت ها در بازار، توضیح داد: در حال حاضر در بازار، قیمت سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۸۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۶۴۰ هزار تومان در بازار در حال معامله است.


محمدولی افزود: همچنین نرخ یک مثقال طلا ۱۷ عیار، یک میلیون و ۳۳۲ هزار تومان، یک گرم طلا ۱۸ عیار نیز ۳۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار قیمت گذاری شده است.


خرید و فروش آنلاین طلا و سکه همچنان ممنوع


وی در ادامه درباره آغاز به کار سایت اطلاع رسانی و اعلام قیمت‌های طلا، سکه از طریق این اتحادیه در عین ممنوعیت اعلام نرخ در فضای مجازی از سوی بانک مرکزی، گفت: این سایت راه اندازی شد تا هم اطلاعات مورد نیاز فعالان صنف آسان تر شود و بتوانند به اطلاعات و قیمت های مورد نیاز دست پیدا کنند و در روزهای آتی نیز قیمت ها لحظه ای اعلام خواهد شد. هدف ما اعلام قیمت به فعالان این صنف و مردم است و نرخی که در این پایگاه اطلاع رسانی اعلام می شود، مرجعی برای فعالان صنف و قیمت گذای طلا است.


اما ممنوعیت در فصای مجازی برای خرید و فروش در فضای مجازی و آنلاین بود که پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر به نشانی www.estjt.ir هیچ امکانی برای خرید و فروش آنلاین ندارد و تنها مرجعی برای اطلاع رسانی و اعلام لحظه ای قیمت ها است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر