21 آذر 1397 - 11:42

۱۲۰ برنده جشنواره آوای زرین بانک کشاورزی مشخص شدند

مرحله اول قرعه کشی جشنواره پذیرندگان بانک کشاورزی با نام آوای زرین با همکاری شرکت فن آوا کارت صبح امروز برگزارشد.
کد خبر : ۹۴۵۸۵
قرعه گشی بانک کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایبِنا، این مراسم با حضور  علی نوروزی- مدیر عامل شرکت فن آوا کارت،   منصور بیگی - ریاست شعب تهران بانک کشاورزی و جمعی از مدیران شرکت فن آوا و بانک کشاورزی در  ساختمان مدیریت تهران این بانک  برگزار شد.


نوروزی در این مراسم گفت: با توجه به نوع همکاری شرکت فن آوا کارت با بانک کشاورزی ما این بانک را به عنوان شریک استراتژیک خود می دانیم و امیدواریم با توجه به پروژه های مختلفی که در شرکت فن آوا در حال شکل گیری است خدمات متنوع تر و با کیفیت بالاتری را به این بانک ارایه دهیم.


وی اظهار داشت : پروژه های متنوعی در این شرکت برای بهبود روابط با پذیرندگان و توسعه شبکه پذیرندگان در نظر گرفته شده که امیدواریم با اجرای آن رضایت مشتریان حاصل شود. وی هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش انگیزه برای پذیرندگان بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت: این جشنواره بر اساس دو مدل امتیازی رسوب حساب بانکی و تراکنش های بانکی طراحی شده و پایداری مانده حساب بانکی در این جشنواره مورد اهمیت ویژه و در بالاترین امتیاز و برای هر ۵۰ هزار تومان مانده ۱۰ امتیاز در نظر گرفته شده است.


بر اساس این گزارش، در این جشنواره ۲۰۷۰۰ پذیرنده واجد شرایط شدند و کل امتیازات کسب شده پذیرندگان در این جشنواره  ۱۱۳ میلیون و ۶۳۹ هزار امتیاز استو هر ماه ۱۲۰ کارت هدیه با مبلغ یک میلیون تومان به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود که مرحله اول قرعه کشی این جشنواره امروز برگزار و ۱۲۰ برنده انتخاب شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر