22 آذر 1397 - 08:59

خدمت رسانی مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک است.
کد خبر : ۹۴۶۰۸
کریمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از شعبه میدان هفتم تیر بانک با بیان این که سود و زیان شعب باید به صورت مرتب کنترل شود، گفت: باید جلوی همه عواملی که به کاهش سود و یا افزایش زیان منجر می شود، گرفته شده و شعب در راستای سودآوری حداکثری حرکت کنند.


وی با اشاره به این که مشتری مداری در صدر اهداف بانک است، اظهار کرد: بانک ملی ایران هر روز امکانات جدید و توسعه یافته تری برای خدمت رسانی به مشتریان معرفی می کند و نتیجه این اقدامات نشان داده که میزان رضایت مشتریان از بانک افزایش یافته است.


کریمی همچنین در جریان حضور خود در شعبه هفتم تیر، با تعدادی از کارکنان و مشتریان گفت و گو کرد و در جریان مسائل آنها قرار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها