رشد ۸ درصدی سود بانک انصار

بانک انصار با انتشار یک اطلاعیه شفاف سازی اعلام کرد : در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷، مبلغ ۱۱۰ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۹۴۷۷۰
بانک انصار لوگو

به گزارش ایبِنا، در تازه ترین شفاف سازی صورت گرفته در سامانه کدال، بانک انصار صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.


در ادامه این اطلاعیه مالی آمده است، بانک انصار با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ یک هزار و ۹۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۱۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


بر اساس این شفاف سازی، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۲۰۹ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های این شرکت منظور شد.


«وانصار» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ یک هزار و ۱۸ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۱۰۲ ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود.


آخرین وضعیت صورت های مالی بانک انصار





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر