27 آذر 1397 - 14:25
توسط فروشگاه زنجیره افق کوروش؛

افتتاح پروژه ERP در بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با بیش از یک هزار و ۱۰۰ شعبه فروشگاه اولین شرکتی است که موفق به پیاده سازی پروژه ERP و بهره گیری از این نرم افزار بین المللی در سطح فروشگاه و در دفتر مرکزی شد.
کد خبر : ۹۴۸۳۳
فروشگاه زنجیره ای

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، پروژه بزرگ  ERP  در شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در استان های گیلان و اردبیل با حضور مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و هیات مدیره افق کوروش افتتاح شد.


مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در مراسم افتتاح پروژه بزرگ ERP با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این پروژه در فاز پایلوت آن در استان های گیلان و اردبیل اعلام کرد: بسیار خرسندیم که برگ زرین دیگری در کارنامه گروه صنعتی گلرنگ نقش بست و با همت و غیرت همکاران عزیزمان موفق شدیم که فاز پایلوت این پروژه عظیم را به سرانجام برسانیم.


وی بر راه اندازی شعب فرانچایز افق کوروش تاکید کرد و افزود: بیش از یک هزار و ۱۰۰ فروشگاه با همدلی و زحمات مدیران و پرسنل افق کوروش افتتاح شد و هم اکنون با اجرای پروژه ERP، به سمت اهداف و توسعه مورد انتظار پیشروی خواهیم کرد.


علی ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز اظهار داشت: بدون شک اگر پروژه ERP را اجرایی نمی کردیم، حتی فکر کردن به برنامه های بزرگ امکان پذیر نبود، ERP این اطمینان را به ما می دهد که با آرامش و سرعت بیشتری بتوانیم به برنامه های بزرگ خود دست پیدا کنیم.


امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز گفت: بسیاری از فرآیندها با پیاده سازی ERP تغییر خواهد کرد لذا باید دستورالعمل ها نیز بر همین اساس تغییر کند و آموزش پرسنل بر این مبنا صورت پذیرد.


وی افزود: این پروژه از اهمیت ویژه ای برای افق کوروش برخوردار بوده و بر اساس گزارش هایی که در پی اجرای این سیستم در مجموعه بدست خواهد رسید، می‌توان برنامه های توسعه ای خوبی برای مجموعه پیاده سازی کرد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر