29 آذر 1397 - 12:44
دعوت از استارت آپ‌ها و ایده‌پردازان؛

فراخوان دومین رویداد نواندیشان فناوری‏‌های مالی

شرکت خدمات انفورماتیک با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی در دومین رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی میزبان استارت آپ‌ها و ایده‌پردازان در حوزه بلاکچین، رمز ارز و تحول دیجیتالی خواهد بود.
کد خبر : ۹۴۹۱۵
شرکت خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا، شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان تنها حامی دومین دوره رویداد "نواندیشان فناوری‌های مالی" که همزمان با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ  ۹ و ۱۰ بهمن ماه در مرکز همایش‏های برج میلاد برگزار خواهد شد؛ افتخار دارد با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی، میزبان طرح‏ های بدیع شرکت‏ های استارتاپی و تیم‏ های ایده‏ پرداز در حوزه‏ های مرتبط با محورهای همایش اعم از پرداخت، بلاک چین، رمز ارزها، تحول دیجیتال و سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت مالی و بانکی باشد.


پس از بررسی اولیه طرح ها، از تیم‏ های منتخب جهت ارزیابی در مرحله نهایی دعوت خواهد شد و ایشان این فرصت را خواهند داشت که ضمن حضور رایگان در فضای نمایشگاهی تخصیص یافته در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور؛ از امکان ارائه ایده، طرح و محصولات خود به هزاران بازدیدکننده فعال در صنعت بانکداری و پرداخت طی روز های برگزاری رویداد بهره‏ مند گردند.


شایان ذکر است بسته هدایای ویژه‏ای برای استارتاپ‏های برتر در نظر گرفته شده که دراختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.


گروه‏های مورد ارزیابی:



  • صاحبان ایده

  • دارندگان طرح کسب و کار و MVP

  • طرح‏های تجاری‏ سازی شده در قالب شرکت‏های نوپا


مهلت ثبت نام: حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۱۰/۱۰/۱۳۹۷ 


روش ثبت نام: مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isc.co.ir  و تکمیل فرم‏ های مربوطه و بارگذاری اطلاعات


توضیحات تکمیلی:


کلیه مراحل ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سایت رایگان است.


حداقل و حداکثر تعداد مجاز اعضاء هر تیم به ترتیب ۲ و ۵ نفر (با احتساب سرتیم) می باشد.


هر تیم حداکثر می‌تواند در یکی از سه گروه "صاحبان ایده"، "دارندگان طرح کسب و کار و MVP" یا " طرح‏های تجاری‏ سازی شده در قالب شرکت‏ های نوپا " ثبت نام کند.


ایده‏ها و موضوعاتی که مرتبط با محورهای هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‏های پرداخت باشند؛ در اولویت ارزیابی قرار دارند. جهت اطلاع از محورهای همایش به پایگاه اینترنتی     www.conf.mbri.ac.ir/ebps۸  مراجعه نمایید.


مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، عدم حضور در رویدادهای مشابه یا رویداد دوره گذشته، تطابق با نیاز بازار، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد و پتانسیل درآمدزایی طرح از اهم شاخص‏های ارزیابی خواهند بود.


مسئولیت و تبعات قانونی هر گونه کپی‏ برداری از ایده‏ ها و طرح‏ های ثبت شده قبلی بر عهده تیم‏ های ارائه‏ دهنده خواهد بود.


نظر به برگزاری رویداد توسط شرکت خدمات انفورماتیک، همکاران  این شرکت و کارکنان شرکت‏ های تابعه امکان حضور در رویداد را نخواهند داشت؛   هزینه رزرو فضای نمایشگاهی و غرفه‏ سازی جهت حضور تیم‏ های برتر در نمایشگاه توسط شرکت خدمات انفورماتیک تقبل خواهد شد.


در صورت مواجهه با هرگونه اشکال طی فرایند ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها، مراتب را به آدرس الکترونیک noandishan@isc.co.ir و یا شماره تلفن ۲۴۷۲۷۹۹۹-۰۲۱ (در ساعات اداری) منعکس نمایید.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر