30 آذر 1397 - 21:16
رییس کل بانک‌مرکزی نوشت:

درج مطالب جعلی برای ایجاد جو روانی و اهداف مختلف

رییس کل بانک‌مرکزی در یادداشتی بر درج مطالب جعلی به نقل از وی برای ایجاد جو روانی و اهداف مختلف تاکید کرد.
کد خبر : ۹۴۹۳۳
عبدالناصر همتی

به‌گزارش ایبِنا، عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی در شب یلدا نوشت: ثبات نسبی ایجاد شده در بازار ارز، به همراه تقویت تدریجی ارزش پول ملی کشور، که موجب آرامش در بین اقشار مختلف مردم شده است، با ترفندهایی ازطرف کسانی که با اهداف مختلف از جمله کسب سود از نوسانات بازار علیه ثبات و آرامش اقتصادی کشور جو روانی ایجاد می کنند، همراه شده است و درج مطالب جعلی به نقل از اینجانب در مورد ذخائر ارزی و سرنوشت برخی از سپرده های بانکی و کسری بودجه و. ..و بازنشر آن در فضای مجازی و بزرگ نمائی برخی اظهارات و اخبار بین المللی برای ایجاد نگرانی از وضعیت ارزی کشور در بین مردم، ازجمله این موارد است.


دراین زمینه لازم می دانم تاکید کنم که نه تنها ذخائر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی هست بلکه تسلط و احاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت تر از همیشه است و سیاست های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، برمبنای نظرات کارشناسی و واقعیت های اقتصادی تداوم می یابد.


لازم است، بار دیگر یادآوری کنم که بانک مرکزی ضمن صیانت لازم از سپرده های مردم در بانک ها، اصلاح و به روزسازی نظام بانکی را با دقت طراحی و اجرا می کند و مجموعه بانکی تمام ظرفیت خود را برای تقویت تولید و رشد اقتصادی به کار می گیرد.


«یلدا مبارک »


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها