بازدهی شاخص بورس کاهش یافت

شاخص بورس در حالی که تا اوایل پاییز امسال رشد بیش از ۹۰ درصدی را به ثبت رسانده بود، بر اثر افت‌های چند هفته گذشته بازدهی شاخص در سالجاری به کمتر از ۶۲ درصد رسیده است.
کد خبر : ۹۴۹۴۱
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۷۹ روز معاملاتی تعداد ۳۷۳میلیارد و ۴۲۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۵۷هزار و ۱۳۷میلیارد ریال در ۲۲میلیون و ۴۶۸هزار و ۴۸۱دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۵۴میلیارد و ۲۵۰میلیون سهم به ارزش ۶۵۶ هزار و ۵۸۹ میلیارد ریال در ۱۲میلیون و ۳۶۶هزار و ۶۴۶نوبت در بازار اول؛ ۱۱۳میلیارد و ۲۰۶میلیون سهم به ارزش ۳۶۱هزار و ۶۳۹میلیارد ریال در ۹میلیون و ۸۸۱هزار و ۴۰۶نوبت در بازار دوم؛ ۱۰۰ میلیون سهم به ارزش ۹۸هزار و ۳۴۰میلیارد ریال در ۲۸هزار و ۶۰۴نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۴۰۱میلیون سهم به ارزش ۷۶میلیارد ریال در ۳ هزار و ۳۸۱نوبت در بازار مشتقه و ۳میلیارد و ۹۲۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۴۰هزار و ۴۹۸میلیارد ریال در ۱۸۴ هزار و ۷۹۸نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد آغاز کرده است تاکنون با ۵۹ هزار و ۷۹۳ واحد افزایش معادل ۶۲درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۵۶هزار و ۸۳ واحد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۴۶هزار و ۱۵۹واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰۷هزار و ۸۴۸ واحد افزایش مواجه شده‌اند.


برچسب ها: بورس بازار سهام
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها