03 دی 1397 - 18:05

اعمال نرخ جدید سود سپرده‌ها از اول آذر در موسسه اعتباری کوثر

بیست و سومین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مدیران استان ها در محل ساختمان حوزه مرکزی موسسه برگزار شد.
کد خبر : ۹۵۰۶۹
موسسه اعتباری کوثر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه در این هم اندیشی سراسری با اشاره به رعایت نرخ های مصوب بانک مرکزی گفت: رعایت کامل بخشنامه ها و قوانین ابلاغی بانک مرکزی همواره در موسسه کوثر مورد تاکید است و در مباحث نرخ سود، کاملا تابع قوانین ابلاغی بانک مرکزی هستیم .ضمناً سود حساب های کوتاه مدت به صورت ماه شمار از طرف بانک مرکزی با عنایت به مصوبه شورای پول و اعتبار ابلاغ گردید که بانک ها می بایست از ابتدای بهمن ماه این ابلاغیه را رعایت نمایند.


وی افزود: دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی در جلسه اخیر خود با مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری از برخورد بانک مرکزی با متخلفین در پرداخت سود غیر متعارف خبر داد.


عضو هیئت مدیره موسسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: قطعاً بانک ها و موسسات اعتباری که نرخ جدید سپرده ها را رعایت ننمایند دچار عدم تعادل در دو بخش تجهیز و تخصیص منابع خواهند شد.


قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: امیدواریم با این تصمیم بانک مرکزی ثبات در منابع بانکی ایجاد شود و نظام بانکی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به تقویت هرچه بیشتر ارزش پول ملی اهتمام ویژه ای داشته باشد.


همچنین مصطفی امجدیان معاون بازاریابی و اموراستان ها ضمن ارائه گزارش عملکرد استان ها و شعب در خصوص جذب و سرانه منابع، نسبت به برنامه ریزی جهت جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها