رکورد بلندترین فاکتور خرید به طول ۲۰ متر در افق کوروش ثبت شد

بلندترین شب سال بلندترین و طولانی ترین فاکتور خرید در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به چالش گذاشته شد و بلندترین فاکتور با ۱۲۵۲ ردیف کالایی و به طول ۲۰ متر از استان خراسان رضوی توانست این رکورد ثبت کند.
کد خبر : ۹۵۱۲۲
کوروش

به گزارش ایبِنا به نقل از  روابط عمومی شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، این شرکت در سه روز پایانی آذرماه ۹۷ با برگزاری مسابقه ای تحت عنوانِ "به بلندای یلدا"، بلندترین و طولانی ترین فاکتور خرید را در بیش از یک هزار و صد شعبه این فروشگاه به چالش گذاشت.


شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه  از ۲۷ آذر لغایت ۳۰ آذر ماه فرصت داشتند که با مراجعه به شعب افق کوروش و تنوع در خرید از بین سه هزار قلم کالا شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه افزایش دهند.


خریدِ اقلام متنوع بدون در نظر گرفتن ارزش ریالی کالاهای خریداری شده رمزِ طولانی شدن فاکتور خرید مشتریان در این مسابقه بوده است. از بین ۲۷ هزار کد فاکتور ارسالی به سامانه مسابقه "به بلندای یلدا" و از میان فاکتورهای بدون کالای مرجوعی، نفر اول این مسابقه، جناب آقای محمد فیروزآبادی از استان خراسان رضوی با فاکتور خرید به طول ۲۰ متر و دارای ۱۲۵۲ ردیف کالایی، رکورد بلندترین و طولانی ترین فاکتور را به نام خود ثبت کرد و برنده جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان شد.


نفر دوم بلندترین و طولانی ترین فاکتور خرید سرکار خانم خورشید عسگری از استان تهران (اسلامشهر) با فاکتوری به طول ۱۸ متر و ۴۱۴ میلی متر و دارای ۱۱۳۶ ردیف کالایی برنده ۱۰ میلیون تومان وجه نقد شد و سومین فاکتور بلند و طولانی خرید متعلق به جناب آقای امین بزرگ نیا از استان البرز با ۱۱۳۴ ردیف کالا و فاکتوری به طول ۱۸ متر و ۱۳۴ میلی متر به عنوان برنده ۵ میلیون تومانی این مسابقه معرفی شد.  


شایان توجه است که مبلغ خرید نفر اول این مسابقه که دارای بلندترین فاکتور به طول ۲۰ متر است، از مبلغ خرید نفر صد و بیست و سوم این مسابقه با ۱۰۳ ردیف کالایی در فاکتور، پایین تر بوده است


برچسب ها: کوروش برگ خرید
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها