09 دی 1397 - 09:44
برماس خبر داد:

افزایش ۳۲ درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۳۲ درصدی اعطای تسهیلات بانک سپه در هشت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر : ۹۵۲۶۳
افزایش 32 درصدی پرداخت تسهیلات بانک سپه در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مهرعلی برماس ضمن اعلام خبر فوق افزود: بانک سپه برای حمایت از تولید و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان ماه سال جاری هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی استان پرداخت کرده است.


وی ادامه داد: بانک سپه در کنار پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن به رفع نیازهای ضروری اقشار مختلف مردم و همچنین راه‌اندازی واحدهای بزرگ تولیدی هم توجه داشته است.


* راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ در استان با حمایت بانک سپه
مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کارخانه سیمان مارگون با تسهیلات هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک سپه در استان به بهره‌برداری رسیده است. وی همچنین تسهیلات ارزی اعطای بانک سپه به کارخانه سیمان مارگون را ۲۲ میلیون یورو اعلام کرد.


برماس ضمن اشاره به توانمندی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی، خاطرنشان کرد: بانک سپه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور راه‌اندازی پرورش ماهی و گاو شیری پرداخت کرد. وی گفت: بانک سپه برای کمک به ارتقای بهداشت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع خود را به بخش احداث بیمارستان و مراکز درمانی در استان اختصاص داد.


* تأمین سرمایه در گردش بزرگ‌ترین کارخانه روغن‌کشی جنوب کشور
وی افزود: بانک سپه استان برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی اقدام به پرداخت تسهیلاتی بالغ‌بر ۴۷۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش از محل توسعه ملی و منابع داخلی بانک به بزرگ‌ترین کارخانه روغن‌کشی جنوب کشور پرداخت کرده است.


* ۳۷۷ مسکن روستایی با کمک بانک سپه بهسازی و نوسازی شد
وی اظهار داشت: بانک سپه ۳۷۷ فقره تسهیلات بااعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در هشت‌ماهه نخست سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.


برماس افزود: بانک سپه همچنین برای بازسازی و نوسازی و تعمیر اماکن روستایی و شهری خسارت‌دیده ناشی از حوادث قهری (زلزله‌زدگان) در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۳۵ میلیارد ریال از منابع اختصاص داده است.


* برای کمک به رفع نیازهای اقشار کم‌درآمد هم تلاش کردیم
مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک سپه طی هشت‌ماهه سال جاری، ۸۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال برای خرید و احداث مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در این استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.


برماس اظهار داشت: بانک سپه برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای ایجاد اشتغال در استان پرداخت کرده است.


* پرداخت ۱۲۲ میلیارد ریال وام ازدواج
برماس در مورد عملکرد بانک سپه درزمینهٔ پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: بانک سپه ۷۳۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط از ابتدای سال جاری تا پایان هشت‌ماهه سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.


مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک سپه طی هشت‌ماهه اول سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد ریال برای ایجاد مشاغل خانگی و ۱۱ میلیارد ریال برای خوداشتغالی معرفی‌شدگان بنیاد شهید پرداخت کرده است.


برماس یادآور شد: تاکنون ۳۳ میلیارد ریال از بودجه تخصیص‌یافته در اجرای طرح بخشودگی سود و وجه التزام؛ تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه ۹۵ کل کشور در شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شده است.


برماس از کاهش ۷ درصدی نسبت مطالبات به‌کل تسهیلات در هشت‌ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: با توجه به رشد ۳۲ درصدی اعطای تسهیلات در سال جاری و کاهش این نسبت امیدواریم با تلاش همه کارکنان، بانک سپه به رشد و شکوفایی استان بیشتر کمک کند.


*رشد ۳۸ درصدی سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری
برماس با اشاره به رشد ۱۰ درصدی منابع بانک سپه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی هشت‌ماهه نخست امسال در مقایسه با سال قبل گفت: سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری بانک در استان در این مدت با رشد ۳۸ درصدی از ۹۸ میلیارد به ۱۳۶ میلیارد ریال افزایش یافت.


برماس اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های زیرساخت ازجمله همراه بانک مشتری محور، اینترنت بانک و تلفن‌بانک و همچنین افزایش ۲۲ درصدی دستگاه‌های عابر بانک تراکنش‌های الکترونیکی غیرحضوری بانک سپه در استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت‌ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد رشد داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر