09 دی 1397 - 12:27
شهردار کلان شهر شیراز تصریح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر در خدمت رسانی به گردشگران

شهردار کلان شهر شیراز با اشاره به اهمیت گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر بر استفاده از ظرفیت های این بانک در خدمت رسانی به گردشگران تاکید کرد.
کد خبر : ۹۵۲۸۲
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حیدر اسکندرپور با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دوجانبه شهرداری شیراز و بانک شهر، شاهد افزایش سطح دسترسی خدمات نوین شهری و الکترونیک بانکی به همشهریان و گردشگران این شهر باشیم.


اسکندرپور با اشاره به راه اندازی دستگاه صراف الکترونیک برای تسهیل در دریافت خدمات بانکی گردشگران خارجی افزود: تبدیل پول گردشگران خارجی به پول داخلی کشور در قالب یک کارت شتابی، اقدام قابل توجهی است که از سوی بانک شهر صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: این خدمت، علاوه بر انجام عملیات بانکی، تاثیر زیادی در افزایش میزان گردشگران خارجی به شیراز به عنوان یک قطب گردشگری مذهبی، تاریخی، فرهنگی و ...داشته است.


اسکندرپور ادامه داد: هدف شهرداری شیراز ایجاد تغییرات خوب و موثر در سطح شهر است و خدمات نوین بانک شهر در انجام این تغییرات نقش بسزایی دارد.
شهردار شیراز در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با همکاری دوجانبه شهرداری شیراز و بانک شهر روز به روز شاهد افزایش سطح دسترسی خدمات نوین شهری و الکترونیک بانکی به همشهریان و گردشگران داخلی و خارجی باشیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر