10 دی 1397 - 09:57

با بانک آفیسر در کنار شما هستیم!

بانک ملی ایران با طرح ویژه بانک آفیسر در هر زمان و هر مکانی همراه شما و آماده خدمت رسانی است.
کد خبر : ۹۵۳۱۳
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.


در واقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود. این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود.


بانک آفیسر در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و همچنان با وسعت و توان بیشتری نیز ادامه خواهد یافت. این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات بانکی به مشتریان ویژه دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.


هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و با ارائه آن در شعب، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای اختصاص می یابد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» نیز با مشتریان در ارتباطند.


اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده اند. در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.


متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر